MusteriKalitePolitikasi

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için hazırladığımız Sürat Kargo Müşteri Kalite Politikamız;

  • Sürat Kargo markasını kalite kavramı ile özdeşleştiren memnun müşterilerimiz en önemli varlık sebebimizdir,
  • Müşterilerimizin kaliteli, güvenilir ve süratli hizmeti uygun çözümlerle almalarının en doğal hakları olduğuna inanırız,
  • Sektöre sunduğumuz yeniliklerle, müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözüm üretmek öncelikli görevimizdir,
  • Bizim için yeni müşteriler kazanmanın en önemli yolu mevcut müşterilerimizin memnuniyetini arttırmaktır,
  • Müşterilerimizi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye, kanala yönlendirmek müşteri memnuniyetinin ilk koşuludur,
  • Biz müşterilerimizin memnuniyetini oluşturmak ve müşterilerimizin “Sürat Kargo benim için çalışır, kargomu taşır ve teslim eder, kendimi Sürat’te güvenli hissederim” demesini sağlamakla yükümlüyüz,
  • Ülkemizin ekonomik, sosyal ve kültürel ihtiyaçlarına hizmet edecek hedeflerini önemser, sektörel çözümler üretmek için çalışırız,
  • Çözümlerimiz ve hizmetlerimiz ile farklılaşmayı; oluşturduğumuz müşteri memnuniyeti ile sektöre öncülük etmeyi, liderliğin gereği olarak görürüz.

İletişim

Her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz.

Ayrıca cozummerkezi@suratkargo.com.tr e-posta adresine taleplerinizi iletebilir ya da 0850 202 0 202 numaralı Çağrı Merkezimizi hafta içi 09:00 – 18:30, Cumartesi günleri ise 09:00 – 14:30 saatleri arasında arayabilirsiniz.

İletişim Kanallarımız

Kurumsal Websitesi: İletişim Formu
E-Posta: cozummerkezi@suratkargo.com.tr
Twitter: suratkargotr https://twitter.com/SuratKargoTR
Facebook: suratkargo https://www.facebook.com/suratkargo/?ref=bookmarks
Çağrı Merkezi: 0850 202 0 202