MÜŞTERİ ŞİKÂYETİ ÇÖZÜM SÜRECİMİZ

  • Müşterilerimiz tüm kanallardan şikayetlerini iletir ve şikayetler kayıt altına alınır. Müşteri
  • Müşterilerimize “şikayetin alındığı” bilgisi ve case kayıt numarası verilir.
  • Müşteri, şikayet sisteme kaydedildiği andan itibaren case kayıt numarası ile şikayetini takip edebilir.
  • Şikayet değerlendirilerek önceliklendirilir.
  • Şikayetin çözümü için aksiyonlar belirlenir ve planlanır.
  • Şikayetin beklemeden çözülmesi mümkün ise aksiyonlar derhal gerçekleştirilir.
  • Şikayetin çözülmesi için ilave belge, bilgi, veri vb. gerekiyorsa bilgi toplama ve araştırma yapma aşaması gerçekleştirilir.
  • Yapılan çalışmalar neticesinde müşteri şikayeti çözümlenir.
  • Müşteriye çözümlendi bilgisi verilir.
  • Müşterilerin çözüme ilişkin metotları kabul etmemesi ve alternatif çözüm yollarının tükenmesi durumunda, mevzuat gereklilikleri ve şirket dışı çözümler hakkında şikâyet sahibine bilgilendirme yapılır.
  • Müşterinin yasal yollara başvurmaması halinde veya çözüme ilişkin müşteri onayı alındıktan sonra şikâyet kapama aşaması tamamlanır

ŞİKÂYETİMİ NEREDEN VE NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

  • Şikâyetlerinizi, case kayıt numaranız ya da kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.(Case kayıt numaranız, başvurunuz sonrasında sizlerle paylaşılan özel numaranızdır.Kargo takip numaranız ise gönderi yaptığınızda size verilen yer alan 14 haneli Sürat Kargo, Kargo takip numarasıdır.)

Hizmetlerimizle ilgili müşterilerimizden gelecek tazmin taleplerinde yargı yoluna gidilmeden müşteri memnuniyeti çerçevesinde, alternatif çözüm yolu için “tazmin prosedürümüze buradan erişebilirsiniz.”