MusteriKalitePolitikasi

Teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak; süratli, kaliteli ve güvenli taşımacılık hizmetini, kargoculuğa değer katarak yapabilmeye çalışıyoruz. İşimizle ilgili teknolojik gelişmeleri sadece yakından takip etmiyor, geliştirmek için de çaba sarf ediyoruz.

Şirket vizyonumuz doğrultusunda, tüm müşterilerimize gönderileriniz süratli ve güvenli olarak yapabilecekleri, ihtiyaç ve beklentilerine süratli çözüm bulabilecekleri bir hizmet sunmaya özen gösteriyoruz.

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için hazırladığımız Sürat Kargo Müşteri Kalite Politikamız;

  • Sürat Kargo markasını kalite kavramı ile özdeşleştiren memnun müşterilerimiz en önemli varlık sebebimizdir,
  • Müşterilerimizin kaliteli, güvenilir ve süratli hizmeti uygun çözümlerle almalarının en doğal hakları olduğuna inanırız,
  • Sektöre sunduğumuz yeniliklerle, müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözüm üretmek öncelikli görevimizdir,
  • Bizim için yeni müşteriler kazanmanın en önemli yolu mevcut müşterilerimizin memnuniyetini arttırmaktır,
  • Müşterilerimizi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye, kanala yönlendirmek müşteri memnuniyetinin ilk koşuludur,
  • Biz müşterilerimizin memnuniyetini oluşturmak ve müşterilerimizin “Sürat Kargo benim için çalışır, kargomu taşır ve teslim eder, kendimi Sürat’te güvenli hissederim” demesini sağlamakla yükümlüyüz,
  • Ülkemizin ekonomik, sosyal ve kültürel ihtiyaçlarına hizmet edecek hedeflerini önemser, sektörel çözümler üretmek için çalışırız,
  • Çözümlerimiz ve hizmetlerimiz ile farklılaşmayı; oluşturduğumuz müşteri memnuniyeti ile sektöre öncülük etmeyi, liderliğin gereği olarak görürüz.

İletişim

Her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm talepleriniz için hafta içi 09:00 – 18:30, Cumartesi günleri ise 09:00 – 14:30 saatleri arasında İletişim kanallarımız ile bize iletebilirsiniz.

İletişim Formu ile irtibata geçmek için tıklayınız.

İletişim Kanallarımız

  • Müşterilerimiz E-Posta, Facebook, Twitter, İletişim Formu üzerinden 7/24 başvuruda bulunabilmektedir. Çözüm süreci ve geribildirim hizmet saatlerimiz kapsamında ele alınmaktadır.
  • Çözüm ve geri bildirim sürecinde herhangi bir ücret alınmamaktadır.
  • Şirketimiz Sürat Kargo Lojistik ve Dağıtım Anonim Şirketi ile çeşitli bilgi, başvuru ve talep formları aracılığıyla iletişime geçmeniz halinde iletişim nedeninizle orantılı-sınırlı bir şekilde ve 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun öngördüğü şartlarda kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Kişisel verileriniz ile ilgili sürece ve bu süreçte sahip olduğunuz haklara
    Aydınlatma Metin' inden ulaşabilirsiniz.
Kurumsal Websitesi: İletişim Formu & Webchat
E-Posta: cozummerkezi@suratkargo.com.tr
Twitter: suratkargotr https://twitter.com/SuratKargoTR
Facebook: suratkargo https://www.facebook.com/suratkargo/?ref=bookmarks
Çağrı Merkezi: 0850 202 0 202

MÜŞTERİ ŞİKÂYETİ ÇÖZÜM SÜRECİMİZ

  • Müşterilerimiz tüm kanallardan şikayetlerini iletir ve şikayetler kayıt altına alınır.
  • Müşterilerimize “şikayetin alındığı” bilgisi ve case kayıt numarası verilir.
  • Müşteri, şikayet sisteme kaydedildiği andan itibaren case kayıt numarası ile şikayetini takip edebilir.
  • Şikayet değerlendirilerek önceliklendirilir.
  • Şikayetin çözümü için aksiyonlar belirlenir ve planlanır.
  • Şikayetin beklemeden çözülmesi mümkün ise aksiyonlar derhal gerçekleştirilir.
  • Şikayetin çözülmesi için ilave belge, bilgi, veri vb. gerekiyorsa bilgi toplama ve araştırma yapma aşaması gerçekleştirilir.
  • Yapılan çalışmalar neticesinde müşteri şikayeti çözümlenir.
  • Müşteriye çözümlendi bilgisi verilir.
  • Müşterilerin çözüme ilişkin metotları kabul etmemesi ve alternatif çözüm yollarının tükenmesi durumunda, mevzuat gereklilikleri ve şirket dışı çözümler hakkında şikâyet sahibine bilgilendirme yapılır.
  • Müşterinin yasal yollara başvurmaması halinde veya çözüme ilişkin müşteri onayı alındıktan sonra şikâyet kapama aşaması tamamlanır

ŞİKÂYETİMİ NEREDEN VE NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

  • Şikâyetlerinizi, case kayıt numaranız ya da kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.(Case kayıt numaranız, başvurunuz sonrasında sizlerle paylaşılan özel numaranızdır.Kargo takip numaranız ise gönderi yaptığınızda size verilen yer alan 14 haneli Sürat Kargo, Kargo takip numarasıdır.)

Hizmetlerimizle ilgili müşterilerimizden gelecek tazmin taleplerinde yargı yoluna gidilmeden müşteri memnuniyeti çerçevesinde, alternatif çözüm yolu için “tazmin prosedürümüze buradan erişebilirsiniz.”